Рекламация на стоки (дефект на стоки)
✔ В случай на погрешно поръчани аксесоари, ние ще възстановим покупната цена на стоките при доставката им на нашия адрес*
✔ Ние ще разгледаме жалбите в рамките на 2-3 работни дни от получаването на стоките.
✔ Опаковката на продукта може да е механично повредена, не е необходимо да връщате стоките в оригиналната им опаковка.
✔ Стоките трябва да са неизползвани и чисти.
*покупната цена на стоките при доставката им
Как да предявите рекламация на стоки ?
- Попълнете формуляра за оттегляне, който можете да намерите ТУК.
- В случай на нужда, въпроси и неясноти ще се свържем с вас в рамките на 48 часа в работни дни и ще договорим подробностите по иска.
- Внимателното опаковане ще предотврати повреди по време на транспортиране. В идеалния случай го опаковайте в оригиналната му опаковка. Препоръчваме ви да изпратите стоките заедно с попълнения формуляр чрез:
- поща като препоръчано писмо заедно с доказателство за покупка (фактура) на адрес:
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1
010 01, Žilina
Словакия
- По пощата на обратния адрес:
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID онлайн магазин - Filip Trade company s.r.o./4ROBOT.bg
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4
Osobné údaje sú spracúvané v súlade s Nariadením GDPR a zákonom č 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene v doplnení niektorých zákonov. Viac informácii nájdete tu.